لنگه آنلاین

شبکه خبری ،تحلیلی ،سیاسی بندرلنگه

لنگه آنلاین

شبکه خبری ،تحلیلی ،سیاسی بندرلنگه

باسلام :
در این وبلاگ سعی داریم تاازاخبارودردودل مردمان ولایتمداروسختکوش ودریا دل وحافظان مرزهای آبی این خطه از کشور عزیزمان باخبرشویم و بـرای التـیـام زخم هایی که زمانه و پـایمال کنندگان خون شهدا بر دلهایمان زده اند ، یــادی کنیم از شهدا ، آن سـرو قـامتـانی که با نثـار خون خود اقـتدار امنیت و آرامشمان را تضمین کردنـد. "روحشان همواره شاد باد."
امنیت ، آرامش و سرفرازیمان را مدیون شهداییم.
وسعی کردیم در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله )در رابطه با اطلاع رسانی شفاف ونقد ارزشی پیش رویم ونقدی سازنده ودلسوزانه وارزشی بر مسائل ومشکلات این مردمان داشته باشیم
ما را با نظرات وانتقادات ارزشمند خود یاری نمایید
این وبلاگ هیچ گونه وابستگی سیاسی به حزب یا گروهی ندارد ومستقل عمل میکند
----------------------------------------
پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان، ما را با خود برده است و شهدا مانده اند.
شهید سید مرتضی آوینی

بایگانی
آخرین مطالب
نتیجه تصویری برای کنسرت
ایجاد «تشکیک» و سوءاستفاده از اختلاف‌نظر بین علما در زمینه خوانندگی زنان، اولین اقدام و تحرک جدی علی جنتی در کسوت وزیر ارشاد بود که نشان می‌داد فرهنگی‌ترین وزارتخانه دولت یازدهم قرار است تحرکات ساختارشکنانه‌ای را در حوزه خوانندگی زنان دنبال کند.









ه گزارش پایگاه خبری انصارحزب‌الله، روزنامه جوان نوشت: ایجاد «تشکیک» و سوءاستفاده از اختلاف‌نظر بین علما در زمینه خوانندگی زنان، اولین اقدام و تحرک جدی علی جنتی در کسوت وزیر ارشاد بود که نشان می‌داد فرهنگی‌ترین وزارتخانه دولت یازدهم قرار است تحرکات ساختارشکنانه‌ای را در حوزه خوانندگی زنان دنبال کند.

در همان ایام این موضع‌گیری وزیر ارشاد باعث به وجود آمدن همهمه‌های زیادی در میان نخبگان و رسانه‌ها گردید که نشانگر سرآغازی پر از حاشیه و جنجال بود. اولین برنامه‌ای که با خوانندگی یک زن رسماً چالش و به نوعی بدعت خلاف جریان جامعه ارزشی وزیر ارشاد را کلید زد خبری کوتاه بود «آلبوم یک خواننده زن مجوز گرفت»! هرچند وزارت ارشاد در این ماجرا سعی کرد با فرار به جلو و مقصر نشان دادن رسانه‌ها! (یکی از حربه‌های پوسیده و کهنه شده برخی سیاسیون که ظاهراً قرار نیست از مد بیفتد) و برخی آسمان ریسمان‌بافی‌های خارق‌العاده، این اقدام کاملاً هدفدار و براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی را رفع و رجوع کنند.

اقدام بعدی در این زمینه اما موهن‌تر از انتشار آلبوم یک زن با عکس‌های خاص روی جلدش بود، چه اینکه در این قسمت یک زن در رابطه با عاشورای حسینی تکخوانی می‌کرد! موضوع از این قرار بود که برخی رسانه‌ها فیلمی از «اپرای عاشورا» منتشر کردند که در آن یک زن تک‌خوان در ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) در دهه اول محرم در حال خوانندگی محزون بود!

با وجود آنکه فیلم این تک‌خوانی منتشر شد ولی مسئولان وزارت ارشاد باز هم سیاست کهنه تکذیب و حمله به رسانه‌ها را اتخاذ کردند! حتی نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد اعلام کرد که این فیلم از زاویه‌ای نزدیک گرفته شده و به همین دلیل صدای خوانندگی آن زن بیشتر شنیده می‌شود!

مسئولان ارشاد در این مرحله نیز پس از فرار به جلو، درحرکتی ناشیانه که نشانگر دستپاچگی آنها بود، تغییراتی در اجرای اپرا ایجاد کردند تا حرفشان را اثبات کنند! اما در تازه‌ترین تک‌خوانی زنان، در کنسرت تئاتر «در روزهای آخر اسفند...» که محمد رحمانیان آن را در تالار وحدت و مقابل علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد روی صحنه برد نیز با آوازه‌خوانی و... یک زن همراه بود. ظاهراً این روند همانطوری که برخی مدیران ارشد ارشاد گفته‌اند سلسله اقداماتی هدفمند و از پیش طراحی شده به منظور درهم شکستن خطوط قرمز نظام و انقلاب هستند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.